Številka: 478-1/2025-31933
Datum: 20. 3. 2025
Na podlagi 51 in 77. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 11/18, 79/18, 61/20 - ZDLGPE, 175/20 - ZIUOPDVE, 78/23 - ZUNPEOVE, 78/23 - ZORZFS) ter 16. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 31/18), Center za socialno delo Južna Primorska, Prisoje 1, 6000 Koper, ki ga zastopa direktorica Tjaša Rodman, objavlja naslednji
RAZPIS O JAVNEM ZBIRANJU PONUDB
za prodajo službenega večnamenskega vozila znamke Renault TRAFIC/2.0/DCI., letnik 2011
ter vabi vse zainteresirane ponudnike k oddaji ponudbe za nakup.
1. Naziv in sedež organizatorja javnega zbiranja ponudb:
CENTER ZA SOCIALNO DELO JUŽNA PRIMORSKA, Prisoje 1, 6000 Koper (v nadaljevanju: CSD Južna Primorska ali organizaror zbiranja ponudb)
Predmet prodaje::
- Vrsta vozila: OSEBNO VEČNAMENSKO VOZILO
- Znamka vozila: RENAULT TRAFIC/2.0/DCI
- Lastnik vozila: CSD JUŽNA PRIMORSKA
- Leto izdelave: 2011
- Datum prve registracije: 13.6.2011
- Število prevoženih km (cca.) 176.000
- Identifikacijska številka: VF1JLB3B6BY374436
- Moč in prostornina motorja: 84Kw; 1995ccm
- Tip motorja: M9R A6
- Barva vozila: ČRNA
- Število sedežev: 9
- Vrsta goriva: DIESEL
- Veljavnost registracije: DA, do 31. 3. 2025
- Redno servisirano: DA
- Poškodbe: Manjše poškodbe na nekaterih delih karoserije
- Drugo: Vozilo je dobro ohranjeno
3. Izhodiščna vrednost
Izhodiščna vrednost: 7.500,00 EUR
4. Varščina
Za oddajo ponudbe v tem postopku prodaje se plača varščina:
- Znesek varščine: 750,00 EUR
- Rok do katerega mora biti varščina na računu: 14. 04. 2025 do 24:00 ure
- IBAN za vplačilo varščine: SI56011006000061618
- Sklic: 1463
- Namen nakazila: Javno zbiranje ponudb 478-1/2025
Najuspešnejšemu ponudniku se vplačana varščina všteje v kupnino, ostalim pa brezobrestno vrne v roku 30 dni po opravljanem odpiranju ponudb, razen v primerih, navedenih v tem razpisu.
5. Pogoji prodaje
Predmet se prodaja po načelu videno - kupljeno, zato morebitne reklamacije po sklenitvi pogodbe ne bodo upoštevane. Kupec sam prevzema obveznost odprave morebitnih pomanjkljivosti v zvezi s predmetom prodaje.
Kupec je dolžan poleg kupnine plačati morebitne stroške v zvezi s prenosom lastništva na predmetu javnega zbiranja ponudb.
6. Sestava komisije javnega zbiranja ponudb
Postopek javnega zbiranja ponudb vodi komisija organizatorja v sestavi:
- Tomaž Bajt - predsednik komisije,
- Barbara Dolher - članica,
- Suzana Vujmilović - članica in
- Nika Štok - nadomestna članica.
Zaradi nepredvidljivih dogodkov se sestava komisije lahko spremeni, o čemer bodo ponudniki obveščeni. Če ponudnik zaradi tega ne izpolnjuje več pogoja za oddajo ponudbe iz druge alineje 7. točke, mora o tem nemudoma obvestiti organizatorja javnega zbiranja ponudb na način, ki bo naveden v oziroma ob obvestilu o spremembi.
7. Pogoji za oddajo ponudbe
Ponudnik mora izpolnjevati naslednje pogoje:
- pravočasno vplačati varščino na podlagi podatkov iz 4. točke tega razpisa;
- ne sme biti član komisije, ki izvaja postopek tega javnega zbiranja ponudb ter z njimi povezana oseba, za katero se šteje:
- fizična oseba, ki je s članom komisije v krvnem sorodstvu v ravni vrsti do katerega koli kolena, v stranski vrsti pa do tretjega kolena, ali ki je s članom komisije v zakonu, zunajzakonski skupnosti, sklenjeni ali nesklenjeni partnerski zvezi ali v svaštvu do drugega kolena, ne glede na to, ali je zakonska zveza oziroma partnerska zveza prenehala ali ne,
- fizična oseba, ki je s članom komisije v odnosu skrbništva ali posvojenca oziroma posvojitelja,
- pravna oseba, v kapitalu katere ima član komisije delež večji od 50 odstotkov, in
- druga oseba, s katerimi je glede na znane okoliščine ali na kakršnem koli pravnem temelju povezan član komisije, tako da zaradi te povezave obstaja dvom o njegovi nepristranskosti pri opravljanju funkcije člana komisije.
8. Ponudba
Organizator tega javnega zbiranja zbira ponudbe:
Rok za prejem ponudbe do dne 15. 04. 2025 do 15.00 ure.
Ponudba se odda na obrazcu, ki je Priloga 1 te objave. Ponujena kupnina v ponudbi ne sme biti nižja od izhodiščne vrednosti iz 3. točke tega razpisa.
Obvezne priloge ponudbe so:
- potrdilo o pravočasno vplačani varščini s podatki iz 4. točke tega razpisa;
- kopija veljavnega identifikacijskega dokumenta ponudnika - velja za fizične osebe in s.p.-je in
- morebitno pooblastilo za sodelovanje v postopku javnega zbiranja ponudb, če bo v imenu in na račun ponudnika ponudbo oddaja njegov pooblaščenec.
Ponudniki morajo ponudbe v zaprti pisemski ovojnici z navedbo »JZP 478-1/2025 - NE ODPIRAJ« poslati po pošti ali osebno dostaviti na naslov organizatorja javnega zbiranja ponudb:
CENTER ZA SOCIALNO DELO JUŽNA PRIMORSKA
PRISOJE 1
6000 KOPER.
Ponudbo mora organizator javnega zbiranja ponudb prejeti najkasneje do zgoraj navedenega roka za prejem ponudbe.
Ponudnik bo na dano ponudbo vezan do dne 14. 07. 2025.
Ponudbe ponudnikov, ki ne bodo izpolnjevali pogojev iz 7. točke tega razpisa, nepopolne ponudbe in ponudbe, ki bodo na naslov organizatorja prispele oziroma bile dostavljene po izteku roka za prejem ponudbe ali ne bodo izpolnjevale drugih pogojev iz tega razpisa, bodo izločene iz nadaljnjega postopka prodaje.
9. Odpiranje ponudb in morebitna dodatna pogajanja
Odpiranje ponudb ne bo javno izvedeno.
Ponudniki bodo o rezultatih zbiranja ponudb obveščeni na njihov elektronski naslov najkasneje v roku 7 dni po zaključenem odpiranju ponudb. V kolikor bo v roku prispelo več najugodnejših ponudb, bodo z najugodnejšimi ponudniki opravljena dodatna pisna pogajanja o ceni. Kupnina in drugi elementi ponudbe, ki so/bodo ponujeni na pogajanjih, so zavezujoči.
10. Sklenitev prodajne pogodbe in plačilo kupnine
Prodajna pogodba za predmet javnega zbiranja ponudb bo sklenjena z najugodnejšim ponudnikom, torej tistim ponudnikom, ki bo v popolni in pravočasni ponudbi na podlagi tega razpisa oziroma v okviru dodatnih pisnih pogajanj ponudil najvišjo kupnino za predmet prodaje.
Pred podpisom prodajne pogodbe mora najuspešnejši ponudnik podati pisno izjavo o nepovezanosti s člani komisije v smislu druge alineje 7. točke tega razpisa.
Z najugodnejšim ponudnikom mora biti prodajna pogodba sklenjena v 15 dneh po opravljeni izbiri najugodnejšega ponudnika. Če najugodnejši ponudnik ne podpiše pogodbe v tem roku, se mu rok za sklenitev pogodbe lahko podaljša, vendar ne za več kot 15 dni, ali pa organizator zadrži njegovo varščino. Če najugodnejši ponudnik ne podpiše pogodbe v podaljšanem roku, organizator zadrži njegovo varščino in ustavi postopek prodaje.
Kupnino, zmanjšano za znesek vplačane varščine, je kupec dolžan plačati v 8-ih dneh po sklenitvi prodajne pogodbe, na transakcijski račun in s sklicem, ki bosta navedena v prodajni pogodbi. Plačilo celotne kupnine v določenem roku je bistvena sestavina pravnega posla. V kolikor kupnina ni plačana v roku, se šteje posel za razvezan po samem zakonu, varščina pa se zadrži kot pogodbena kazen.
11. Opozorilo
Organizator javnega zbiranja ponudb lahko do sklenitve prodajne pogodbe postopek javnega zbiranju ponudb ustavi, pri čemer se ponudnikom povrnejo morebitne vplačane varščine.
12. Ogled vozila in dodatne informacije
Vozilo si je mogoče ogledati vsak delovni dan, v obdobju od objave tega razpisa pa do 12. 04. 2025, v času od 9.00 do 13.00 ure. Vsi zainteresirani kupci se morajo za ogled najaviti vsaj en dan pred predvidenim datumom ogleda na elektronski naslov: gp-csd.jprim@gov.si.
Dodatne informacije v zvezi z vozilom lahko ponudniki dobijo vsak delovnik med 8.00 in 15.00 uro oziroma ob sredah med 8.00 in 17.00 uro ter ob petkih med 8.00 in 13.00 uro pri kontaktni osebi organizatorja zbiranja ponudb, Tomažu Bajtu, in sicer na elektronski naslov gp-csd.jprim@gov.si oziroma ali na telefonski številki 05 66 34 574.
Tjaša Rodman, direktorica
Priloge:
- Priloga 1: PONUDBA (DOCX)
- Priloga 2: Fotografije