Preskoči na glavno vsebino
Logotip Centrov za socialno delo Slovenije

Center za socialno delo Koroška Enota Slovenj Gradec

  • Ozka ulica 1,
    2380 Slovenj Gradec
  • Telefon: 02 885 01 24
  • Fax: 02 885 01 02
  • E-pošta: gpcsd.slovg@gov.si

Obvestila

Delovanje CSD Koroška v času zaprtja države od 1.4. do 11.4.2021

Objavljeno: 31. 03. 2021

Spoštovani uporabniki,

Glede na pojav koronavirusa, slabšanje epidemiološke situacije ter Odloka o začasni omejitvi gibanja ljudi in prepovedi zbiranja ljudi zaradi preprečevanja okužb s SARS-CoV-2 (Ur.l. RS št. 47/21), prosimo obiskovalce Centra za socialno delo Koroška, da do nadaljnjega, zaradi zaščite vseh uporabnikov, vstopajo v prostore centra samo v nujnem primeru.

S strokovnimi delavkami in delavci kontaktirajte preko telefona ali preko e-pošte.

V času razglašene epidemije je vlaganje vlog ali drugih dokumentov na centre za socialno delo spremenjeno oz. je omogočeno na naslednje načine:

  • preko e-uprave,
  • po elektronski pošti,
  • po navadni pošti ali
  • v poštne nabiralnike na centrih za socialno delo.

V izjemnih primerih se vloga lahko odda tudi po telefonu.

Na takšen način želimo zavarovati zdravje vseh občanov in preprečiti širjenje bolezni.

Pomembno obvestilo

Objavljeno: 17. 12. 2020

Pomembno obvestilo:

V glasilu MO Slovenj Gradec Sglasnik št.12, dec 2020, je objavljena informacija CSD Koroška glede avtomatičnega podaljševanja pravic na denarnih transferjih, ki ni več ustrezna.

Po oddaji članka v uredništvo je namreč prišlo do sprejema Zakona o razglasitvi Zakona o interventnih ukrepih za omilitev posledic drugega vala epidemije Covid 19 (PKP 6), ki ponovno uvaja avtomatizem pri podaljševanju pravic iz javnih sredstev.

  1. člen navedenega zakona določa, da se pravice iz javnih sredstev, ki se iztečejo v mesecu, ko je razglašena epidemija s tem zakonom podaljšujejo za čas enega meseca, dokler traja epidemija.

Za razumevanje se zahvaljujemo.

Vlaganje vlog v času razglašene epidemije

Objavljeno: 28. 10. 2020

V času razglašene epidemije je vlaganje vlog na centre za socialno delo spremenjeno.

Vlaganje vlog na centre za socialno delo je možno na naslednje načine:

  • preko e-uprave,
  • po elektronski pošti,
  • po navadni pošti in
  • v poštne nabiralnike na centrih za socialno delo.

V izjemnih primerih se vloga lahko odda tudi po telefonu.

Center za socialno delo bo identiteto vložnika ugotavljal ali preverjal z drugim načini, na primer s tem, da bo zahteval, da stranka sporoči še uradno dodeljeno identifikacijsko številko (enotno matično številko, davčno številko) ali tudi na druge načine (z naprednim elektronskim podpisom). Na vlogi naj se navede tudi elektronski naslov in telefonska številka, za namen lažje komunikacije v primeru dodatnih pojasnil.

Ukrepi sledijo temeljnemu cilju zmanjševanja možnosti širjenja virusa zaradi izvajanja procesnih dejanj na strani strank in na strani organov, pomembno pa je, da se z njimi varujejo pravni položaji strank, ki bi morale izpolniti neko odrejeno obveznost, bodisi odpravljati pomanjkljivosti ali pošiljati dokaze, ki so potrebni za odločitev, pa tudi izpolnjevati obveznosti, ki so jim naložene z odločbo ali sklepom. Sprejeti začasni ukrepi (za čas razglašene epidemije) pomenijo odstop od uveljavljenih pravil Zakona o splošnem upravnem postopku.