Preskoči na glavno vsebino
Logotip Centrov za socialno delo Slovenije

Center za socialno delo Koroška Enota Dravograd

  • Ribiška pot 2a,
    2370 Dravograd
  • Telefon: 02 872 36 30
  • Fax: 02 872 36 31
  • E-pošta: gpcsd.dravo@gov.si

Obvestila

Delovanje CSD Koroška v času zaprtja države od 1.4. do 11.4.2021

Objavljeno: 31. 03. 2021

Spoštovani uporabniki,

Glede na pojav koronavirusa, slabšanje epidemiološke situacije ter Odloka o začasni omejitvi gibanja ljudi in prepovedi zbiranja ljudi zaradi preprečevanja okužb s SARS-CoV-2 (Ur.l. RS št. 47/21), prosimo obiskovalce Centra za socialno delo Koroška, da do nadaljnjega, zaradi zaščite vseh uporabnikov, vstopajo v prostore centra samo v nujnem primeru.

S strokovnimi delavkami in delavci kontaktirajte preko telefona ali preko e-pošte.

V času razglašene epidemije je vlaganje vlog ali drugih dokumentov na centre za socialno delo spremenjeno oz. je omogočeno na naslednje načine:

  • preko e-uprave,
  • po elektronski pošti,
  • po navadni pošti ali
  • v poštne nabiralnike na centrih za socialno delo.

V izjemnih primerih se vloga lahko odda tudi po telefonu.

Na takšen način želimo zavarovati zdravje vseh občanov in preprečiti širjenje bolezni.

Vlaganje vlog v času razglašene epidemije

Objavljeno: 28. 10. 2020

V času razglašene epidemije je vlaganje vlog na centre za socialno delo spremenjeno.

Vlaganje vlog na centre za socialno delo je možno na naslednje načine:

  • preko e-uprave,
  • po elektronski pošti,
  • po navadni pošti in
  • v poštne nabiralnike na centrih za socialno delo.

V izjemnih primerih se vloga lahko odda tudi po telefonu.

Center za socialno delo bo identiteto vložnika ugotavljal ali preverjal z drugim načini, na primer s tem, da bo zahteval, da stranka sporoči še uradno dodeljeno identifikacijsko številko (enotno matično številko, davčno številko) ali tudi na druge načine (z naprednim elektronskim podpisom). Na vlogi naj se navede tudi elektronski naslov in telefonska številka, za namen lažje komunikacije v primeru dodatnih pojasnil.

Ukrepi sledijo temeljnemu cilju zmanjševanja možnosti širjenja virusa zaradi izvajanja procesnih dejanj na strani strank in na strani organov, pomembno pa je, da se z njimi varujejo pravni položaji strank, ki bi morale izpolniti neko odrejeno obveznost, bodisi odpravljati pomanjkljivosti ali pošiljati dokaze, ki so potrebni za odločitev, pa tudi izpolnjevati obveznosti, ki so jim naložene z odločbo ali sklepom. Sprejeti začasni ukrepi (za čas razglašene epidemije) pomenijo odstop od uveljavljenih pravil Zakona o splošnem upravnem postopku.